Marketing- en communicatiemanager a.i. bij Creyf’s Interim

Opdracht: Creyf’s had tijdelijk geen marcom manager en stond aan de vooravond van de verzelfstandiging van hun merk ASA Studentenuitzendbureau. Ik heb met het team het marketingbeleid van Creyf’s uitgevoerd  en heb, met name, de strategie rond de positionering van het nieuwe ASA Student concept geschreven en invulling ervan begeleid.

Vanaf juli 2007 tot en met december 2007 stuurde ik het marketing- en communicatieteam aan van Creyf’s dat verantwoordelijk was voor de merken Creyf’s en ASA Studenten uitzenbureau (1 internet- en 2 communicatiemedewerkers). Daarnaast was een belangrijke taak het voorbereiden van de verzelfstandiging van ASA Studentenuitzendbureau tot ASA Student, het totaalconcept voor studentwerk.

De voorbereidingen betroffen het adviseren en voorbereiden van de merk- en marketingstrategie: de ontwikkeling van de introductiestrategie, de begeleiding van de ontwikkeling van de huisstijl en de introductie campagne, inclusief de coördinatie van de productie van de bijbehorende communicatiemiddelen (ontwikkeld door Upstream Advertising).


Terug naar overzicht Opdrachten.

Print Friendly, PDF & Email

Sector: uitzenden, personeelsdiensten, werving en selectie
Holding: USG People
Data: 2007
Uren: >800